piątek, 4 marca 2011

George Michael - Feeling Good (Eli Stone)



Birds flying high
You know how I feel
Sun in the sky
You know how I feel
Reeds drifting on by
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me..
And I'm feeling good

Fish in the sea
You know how I feel
River running free
You know how I feel
Blossom in the tree
You know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me...
And I'm feeling good

Dragonflies out in the sun
You know what I mean, don't you know
Butterflies all having fun
You know what I mean
Sleep in peace
When, ah, this day is done
And this old world
Is a new world
And a bold world
For me...

Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
Oh, freedom is mine
And you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me...

yeah, ooh
Oh, ooh...

Oooh, ooh..free, Freer than you...
Oooh, oooh
Feeling good



TŁUMACZENIE

Ptaki fruwające wysoko
Wiesz jak się czuję
Słońce na niebie
Wiesz, jak się czuję
Falująca trzcina
Wiesz jak się czuję
To nowy świt
To nowy dzień
To nowe życie
Dla mnie...
I czuję się dobrze

Ryba w morzu
Wiesz jak się czuję
Wolna rzeka płynie
Wiesz jak się czuję
Kwitnące drzewo
Wiesz jak się czuję
To nowy świt
To nowy dzień
To nowe życie
Dla mnie...
I czuję się dobrze


Skrzydlate smoki w słońcu
Wiesz co mam na myśli, czyż nie?
Wszystkie motyle bawią się
Wiesz co mam na myśli
Śpij w pokoju
Gdy, ah, dzień się kończy
A ten stary świat
Jest nowym światem
I światem zuchwałym
Dla mnie...

Gwiazdy, gdy świecicie
Wiecie jak się czuję
Zapach sosny
Wiesz jak się czuję
Oh, wolność jest moja
I wiesz jak się czuję
To nowy świt
To nowy dzień
To nowe życie
Dla mnie...

yeah, ooh
Oh, ooh...

Oooh, ooh.. wolny, bardziej wolny niż ty...
Oooh, oooh
Czuję się dobrze